80

14. Festival irskog filma u Rusiji najavio je svoj program

Zbirka najboljih irskih filmova godine bit će prikazana u Moskvi i Sankt Peterburgu

od 17. do 28. ožujka u okviru projekta KARO. Umjetnost

Festival će biti prikazan u Moskvi (Kino centar Oktyabr) i Sankt Peterburgu (KARO 9 Warsaw Express). Filmovi programa bit će posvećeni ljudskim odnosima, međusobnom razumijevanju i ljubavi – svemu što je pomoglo preživjeti tešku 2020. godinu. Izvanredna priča o iskrenom prijateljstvu u svijetloj i ljubaznoj bajci bit će prva lasta proljeća. Dugo očekivani animirani film "Legenda o vukovima" iz studija Cartoon Saloon otvorit će festival 17. ožujka u 20:00 sati. Zapanjujuća ocjena gledatelja od 100% i ocjena kritike od 99% na uglednoj web stranici Rotten Tomatoes, 92. red u Top 250 najboljih filmova na portalu Kinopoisk, nominacija za Zlatni globus samo su neki od razloga da pogledate prekrasan novi crtić na velikom platno premijerne dvorane kino centra "Listopad".

Tradicionalni irski humor ostaje jedno od najizrazitijih obilježja ožujske emisije. Zbirka kratkih komedija govorit će o životu raznih likova: barmena koji sanja o sreći, ambicioznog pilota pomoćnika, stanovnika malog grada u Irskoj, operatera pozivnog centra, pa čak i algoritma! Važan dodatak igranim filmovima bit će aktualni dokumentarni kratki film "Kako se zaljubiti tijekom pandemije", nominiran za mnoge nagrade. Dokumentarna linija nastavit će se s ekscentričnim portretom suvremenog irskog umjetnika Seana Hillena u filmu "Sutra je subota"... Film ceste pričat će o dirljivom i komičnim sukobima odnosu između tisućljetnog ujaka i njegovog mlađeg nećaka – I stričevi su ljudi. Duo holivudskih zvijezda Emily Blunt ("Đavo nosi Pradu") i Jamieja Dornana ("50 nijansi sive") možete vidjeti u komediji "divlji par", što su kritičari publikacije Indie Wire istaknuli zbog svježine kreativnog rješenja: "Ne možete zamisliti veću karikaturu irske kulture, čak i ako su je napisali vilenjaci i režirala pinta Guinnessa." Duh buntovničkog odrastanja i irskog identiteta odrazit će se u završnom filmu "dječaci" glume Dean-Charles Chapman (Igra prijestolja) i Anya Taylor-Joy (Kraljičin potez).

Ozbiljni dramski filmovi našli su se i u programu 14. Festivala irskog filma. Duboke traume i složenost obiteljskih odnosa odvijat će se u napetoj atmosferi i vrhunskim vizualima filmova "Iz tave u vatru" i "Ruža igra Julie"... Obožavatelji serije "Seksualni odgoj" bit će oduševljeni vidjeti njen glavni lik, glumicu Emmu McKay, u tajanstvenom i mračnom filmu. "hladno jezero", koji će vam reći kako je teško čuvati strašne tajne, pogotovo ako nisu vaše. Kriminalistička drama "Izvan granice zakona" Prvi je dugometražni film redatelja Paddyja Slatteryja koji ima 10 godina uspješnih kratkih filmova i nominaciju za IFTA-u. Otkrivajući priču o dvojici braće na suprotnim stranama zakona, Paddy baca svjetlo na stanje irskog društva zagrijanog u tihim grijesima. Film Trajni oklop impresionirati će zaljubljenu publiku teškim dramama u duhu "Peaky Blinders" i "Gangs of New York", gdje odanost cilju i obitelji može koštati rijeke prolivene krvi.

Događanja 14. Festivala irskog filma u sklopu IRISH WEEK-a 2021. podržat će Irsko veleposlanstvo, Irski filmski institut, Screen Ireland, Heather Foundation, irski klub IRISH CLUB i brend Bushmills.

KARO. Art je poseban projekt lanca kina KARO s jedinstvenom repertoarnom politikom: autorski, eksperimentalni, klasični, kultni filmovi na izvornom jeziku s titlovima. KARO. Umjetnost pruža priliku posjetiti najiščekivanije premijere publike i sudjelovati u razgovorima s poznatim umjetnicima, pogledati aktualne festivale, važne retrospektive, live prijenose i snimke najboljih predstava vodećih kazališnih kuća te ekskluzivni najam umjetnina.